Klaar voor vertrek... - Reisverslag uit Oss, Nederland van Marleen Kleijn - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek... - Reisverslag uit Oss, Nederland van Marleen Kleijn - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek...

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

09 Juli 2009 | Nederland, Oss

Hallo allemaal!

Vanuit Nederland alvast een eerste berichtje! :) Na maanden van voorbereiden, vertrek ik morgen om 21.30 dan eindelijk naar het verre Australië. Dit zes maanden durend avontuur zal beginnen met een stop-over van 4 dagen in Singapore, waarna we 15 juli door zullen vliegen naar Syndey. Vijf maanden lang zal ik samen met twee studiegenootjes (Niek en Richard) een aantal vakken volgen aan de University of Sydney (USYD), waarna ik samen met Maarten nog een maand met de ‘campervan’ de rest van het land zal gaan verkennen! Al mijn belevenissen zullen te volgen zijn op deze website en foto’s kun je vinden op http://picasaweb.google.com/Marleen.Kleijn

Ik houd jullie op de hoogte

Liefs Marleen

• 09 Juli 2009 - 21:41

Florine:

Lieve zus!

Spannend allemaal he;)Ik zal je heel erg gaan missen maar....misschien kom ik wel naar je toe!
    Heel veel plezier.

Kus Florine

• 09 Juli 2009 - 22:09

Joost:

heb veel plezier!! gr je kleine neefje joost

• 09 Juli 2009 - 23:35

Daphne:

Wieeeeh! Heel veel plezier marlenie! De mail met tips volgt nog!
    Goede reis en GENIET!
    Kus

• 10 Juli 2009 - 06:20

Simone:

Hey nichtje...

Nog een dagje in Nederland en dan is het zo ver... Australie, here Marleen comes!!!!! Geniet nog eventjes van het samenzijn met jullie gezinnetje. Een hele goede reist gewenst vanavond en geniet ervan!!!

We houden contact en ik hoop veel over je te mogen lezen hier..

Liefs, Simone

• 10 Juli 2009 - 06:40

Claudia:

ha meis

heb je net gesmst en nu zie ik dat je een site hebt! Super leuk, we gaan je volgen.
    Geniet nog van deze laatste dag...nou ja...de regen zal je niet missen!

Liefs Claudia

• 10 Juli 2009 - 07:30

Suzanne :

Hey Marleen!

Geniet van deze laatste echte hollandse regenachtige dag;)
    Voor vanavond wens ik je een hele fijne vlucht en uiteraard een super tijd in Sydney!

X Suus

• 10 Juli 2009 - 07:37

Anita:

Hoi Marleen,

Alles is al gezegd, maar ik reis in gedachten met je mee! Fijne tijd in Australië!

Liefs Anita

• 10 Juli 2009 - 08:36

Marlies:

Hi Marleen,

Nog een paar uurtjes dan gaat de grote reis beginnen, heel veel plezier! Wij blijven je volgen.

Liefs Marlies

• 10 Juli 2009 - 11:19

Papa En Mama:

He lief apie van ons,

nog een paar uurtjes en dan zwaaien wij je uit. Je gaat zo ver weg maar je bent toch heel dicht bij ons(L). Geniet van alles en we keep in toutch! Dikke kus HVJ.

Papa en Mama

• 10 Juli 2009 - 20:50

Elleke:

Hey lieve Marleen,
    Geniet van de onwijs mooie tijd die je tegemoet gaat, geniet met volle teugen van alles wat je gaat mee maken! Ik hou je in de gaten via de sites ;)
    Have fun,
    bisou

• 12 Juli 2009 - 10:12

Tjeerd En Marianne:

lieve Marleen,
    Hele fijne tijd in Australië samen met Niek en Richard, en geniet er vooral van!! Voor je het weet ben je alweer aan het skiën!
    liefs Tjeerd en Marianne

• 12 Juli 2009 - 14:47

Erna&Ruud:

Lieve Marleen
    Allemaal spannend.
    Nu aan het genieten in Singapore. Veel plezier en vooral genieten van elke dag die komt.
    Liefs Ruud&Erna

• 12 Juli 2009 - 15:41

Lotte:

Ben benieuwd Marleen, voor nu: GENIET-ze!! :D

xx

• 12 Juli 2009 - 19:42

Anika:

Hoi buurvrouw (nouja de komende 5 maanden dus niet, maar toch...)

Is het al super leuk?
    maak er echt een super mooie tijd van!

xxx

• 13 Juli 2009 - 11:10

Ghislaine:

hey meis!
    ik mis je nu al! Pas goed op jezelf en laat s wat horen,misschien tot snel!ik kom naar je toe!heel veel plezier en liefs
    Ghislaine

• 13 Juli 2009 - 12:55

Els:

Hey Marleen,

Heel veel plezier en you know No worries!

X Els

• 13 Juli 2009 - 18:58

Papa En Mama:

Dag lieverd,
    zo te zien hebben jullie het ontzettend naar je zin. Geniet nog lekker van Singapore en daarna een goede reis naar Sydney, daar begint het leventje pas echt.
    Pas goed op elkaar, dikke kus en de groeten aan Niek en Richard.
    xx Papa en Mama