Kiwi Experience! - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Marleen Kleijn - WaarBenJij.nu Kiwi Experience! - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Marleen Kleijn - WaarBenJij.nu

Kiwi Experience!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

05 November 2009 | Nieuw Zeeland, Taupo

Kia Ora (hallo in Moari) allemaal,

Dit wordt een kort berichtje om even te laten weten dat alles goed gaat ( en omdat ik nog internet minuten over heb die op moeten ) :) Zoals jullie weten ben ik afgelopen zaterdag in mijn eentje afgereisd naar Nieuw Zeeland! Het is hier echt stunning! De Kiwi experience bus is echt ace! en de mensen zijn echt heel heel cool (en veelal British)

Ik heb fotos op de wesite gezet http://picasaweb.google.com/Marleen.Kleijn/NieuwZeelandBackup#
Vooral als backup, omdat ik alleen de camera mee heb, maar ook wel leuk om te zien... vooral die van onze SWOOP (een soort van Mega schommel !

Kus en tot snel

• 05 November 2009 - 14:41

Anita:

Kia Ora Marleen, de 125 foto's geven een goed beeld van wat je zoal doet in Nieuw-Zeeland. Echt afwisselende dingen, leuk hoor, geniet nog even want het aftellen gaat nu hard. Veel fun ook straks samen met Maarten, tot gauw, liefs Anita

• 05 November 2009 - 19:24

Papa, Mama, Florine:

Hallo Lieverd.
    We genieten weer volop van je prachtige foto's.
    Nog even en je kunt het laatste stukje van deze mooie reis met Maarten gaan delen. Tot sms of mails. Hvj, liefs en dikke kus van ons. xxxxxxxxxxxxx Blijf genieten!

• 06 November 2009 - 20:07

Marianne & Tjeerd:

Lieve Marleen, het is niet "All Black" wat jij nu weer meemaakt, maar één lange prettige droom die werkelijkheid is! Fantastisch, we komen straks de avonden in Tirol wel door met al jouw verhalen. Vermaak je, en...het is bijna 25 november.
    Liefs, Marianne & Tjeerd

• 08 November 2009 - 11:15

Suzanne:

Hey Marleen!

Wat een leuke foto's en wat heb je al veel gezien en gedaan daar zeg! Super! Geniet nog de komende tijd en ook samen met Maarten..Want voor je het weet ben je weer in Nederland.

X Suus

• 09 November 2009 - 14:47

Joost:

hey mop,

ja weer vet verhaal van je, ik volg alles zoals je weet.
    Het gaat ook goed met mij, als je terug bent gaan we zekerzzz stappen, veel plezier!!
    Groetjes je neefje ( weeg nu 92 kg!!! haahahaha joost is breed!!

• 17 November 2009 - 12:28

Fabiën :

Hai Marleen,

Ook ik blijf steeds op de hoogte via deze site en van mamsie natuurlijk...Ze missen je wel thuis!!!
    Leuk om allemaal te lezen en foto's te zien..en wat een uitdaging en ervaring allemaal.....!!
    Geniet ervan meid...nog maar een goeie maand..en binnenkort met je liefje erbij.....veel plezier , geniet en tot ziens...

Groetjes vanuit Dommelen ( geen Oss meer) Fabiën

• 20 November 2009 - 08:35

Lief marleentje!

Nog maar 34 dagen, maar voordat het zover is komt maarten nog en ga je nog veel leuke dingen doen! (ik tel ze al af ;))

Liefs, Je zusje

• 20 November 2009 - 11:43

Lieve Marleen,

Nog maar 34 dagen! maar voordat het zover is ga je eerst nog reizen met maarten en leuke dingen doen!(ik tel de dagen al af;) )

Kusje van je zusje

• 20 November 2009 - 11:44

Florine :

Ik dacht dat het berichtje er niet op stond haah nu staat hetzelfde er twee keer:D